Esmaebru34 En son 35 haftalıkken yapmıstım şimdi çıkmaya başkadı 38 haftalık oldum bu hafta yine alsammı yoksa beklesemmi napsam sizce çok korkuyorum heran bişey olurda hazırlıksız olurum diye
Gulsen4224 Esmaebru34 al cnm şimdi sen olurda sancı felan başlar ise temizce olur baktın 38 de ses yok mu 39 da üstünden tekrar geçersin 🌺😇
Piremses Esmaebru34 ben dün gittim 35+2 yim. Kuaföre aldırıken bile zorlanıyorum artık önceden hiç zorlanmazdım.
zeynepki @Esmaebru34 bende 38 haftalık gebeyim cuma günü ağdaya gittim. Erken davrandım diye düşündüm ama dün ani bir şekilde kanamam oldu hastaneye gittim alttan muayene oldum. Bence her an hazır olun , benimde hiç belirtim yoktu.
Cansu1035 zeynepki doğumu tetikliyor olabilir mi o sıra da canınız yandığında. Ben de kararsizim gitsem mi jiletle mi devam etsem diye..
Piremses Cansu1035 ama jiletle de zor değil mi karnımızdan aşağımızı göremiyoruz ki zaten🤔 ağda ile o kadar canım acıdı ki doğurmadığıma şükrettim oracıkta
Hazalperi Esmaebru34 bende az daha bekliyim dedim tam kuaföre gidecektim dün nişan geldi kanama oluyor çok sıkıntı oldu jiletle aldım
Drydrya Piremses nasıl aldırıyosunuz ya ben hamile değilken bile acısına dayanamazdım ağda yapmazdım açıkçası şimdi hiç yapamam heralde😳😳😳😳
zeynepki @Cansu1035 doğumu tetiklediğini düşünmüyorum. Genitali parmak ağdayla yaptırıyorum zaten daha az acıtıyor. Sit ağda dayanılmaz oluyor.