Ben de bugün bir hafta sonrasında kalp atışı için gittim. Doktor var gibi ama emin olamıyorum dedi cumaya çağırdı tekrar. Sonra başka doktora gittim o direkt kürtaj dedi. Ben 7. Haftada duyulma ihtimali de varmış ama dedim 1 hafta bekle sana zararı olmaz dedi. Cuma gideceğim inşaallah var gibi çok az demesi de beni umutlandırdı ama çok zor bir durum. Son adet tarihinle zaten uyumlu değil dedi geç yumurtlama büyük ihtimalle dedi. Allah’ım hayırlısını nasip etsin.