Yarenturkuz15 biraz erken yakalanmışsınız benimde ilk gebeliğimin son ayımda 35. Haftadan sonra olmuştu aşırı baş ense ağrılarıyla başlamıştı tahlilermdede idrarımda protein kaçağı çıkmıştı köpük köpük oluyodu tansiyonlarımda 15-16 ları bulmuştu bide aşırı ödemim vardı 37+4 e kadar dayanabildim takip edildim ama sonuç olmayınca mecburi sezerhan olmuştum çok şükür bebeğimde bende kurtulmuştuk şimdi tekrar hamileyim şnşallah aynı sorunları yaşamam bunun için şimdiden coraspin verdi dr onu kullanıyorum sizde mutlaka dikkat edin limonlu su için tansiyonu düşürüyor uzanırken ayaklarınızı yukarıya koyun muhakkak yastıkla vs ödem olmaması için geçmiş olsun inşallah sorunsuz atlatırsınız🌸