RcpMrv Deletedmom95 maşallah yavruya doğum tarihiniz belli mi biz de 18 aralık diyor ama kızım olacak Allah izin verirse erken de olabilir diye düşünüyorum
Deletedmom95 RcpMrv 🥰🥰 22 Aralık diye gözüküyor ama bakalım canı ne zaman gelmek isterse o zaman gelir 🤭
Deletedmom95 Mina01 o zaman çok iş yspma ağır kaldırma ki aşağı baskı yapmasın inşallah Da vaktinde gelir yavrun
Mina01 Deletedmom95 Aynen canim ya zaten doktor sezeryan yanlısi konuştu birde normal doğum zamanı 30aralik gözüküyor doktor aralık sonunu beklemez gibi dedi
Nfgthn Deletedmom95 sen gene de yorma kendini bi kaç gün yatıp dinlenmeye çalış suyun falan fazla oldugunda da sancı çıkabiliyomuş doktorum bana öyle söyledi
Deletedmom95 Nfgthn aynen kabuguma çekildim. 😅 Suyu gayet iyi dedi doktor. Hangi ilaçları kullanıyorsun diye sordu hiç bı ilaç kullanmadığını dile getirdim. Ozaman babamız iyi bakiyo dedi 😂 eşimde yanıma bı grurlaniyor hemen 😂😂
Nfgthn Deletedmom95 maşaAllah hep böyle olsunlar inşaAllah 😊hiç kafana takma yorgunluktandır de geçer Allah’ın izniyle 😊
Ozdmrkbraa Deletedmom95 yorumları okudum ya ondan kafam karışmış bide bugün aynı senin gibiçok işe uğraştım bel ağrılarım oldu çok hakim olamadım mevzuya 😂 ama sevindim ti olmanıza 🥰
Mrvteacher Mina01 benim de öyle oluyor doktora söylediğimde normal dedi benim sık oluyor ama inşallah normaldir 🤦♀️
Mina01 Mrvteacher gebeligim riskli gebelik iki farkli ozel doktora kontrole gidiyorum ikiside normal dedi içim biraz rahatladı toplanmaya birlikte dancin olursa gel dediler
Gulsumhalil Deletedmom95 çok şükür canım çok geçmiş olsun dinlen kendine iyi bak inşallah az kaldı bakalım sağlıcakla gelsin bebeklerimiz 😍