Ozdmrkbraa Deletedmom95 çok geçmiş olsun canım inşallah doktorlar müdahale eder bebeğinde vakti zamanın da gelir sen sakinliğini korumaya çalış ki bebeğin de strese girmesin inşallah hastaneden sağlıkla ayrılırsın bebeğin biraz daha bekler gelmek için çokta acele etmesin 🤭 sende moralini yüksek tut senin için dua edeceğim rabbim yardımcın olsun 🌸
Deletedmom95 Ozdmrkbraa Allah razı olsun kuzum. İyiyim ben bı stresim yok da yatmak istemiyorum hastanede 😅😅
Ozdmrkbraa Deletedmom95 inşallah biran önce taburcu olursunuz tospike de söyle acele etmesin az daha dursun sıcacık yeri var yediği önünde yemediği arkasında daha ne istermiş 😂
Ozzlemmm1 Benim de 32.haftada nst de sancı çıkmıştı, doktor ciğer geliştirici iğne ve bir ilaç verdi, şu an 36+4 üm çok şükür.
Ozzlemmm1 Deletedmom95 evet sancı yok , çok geçmiş olsun çok sevindim. Ben de çok korkmuştum ama şükür geldik bugünlere.
Deletedmom95 Nfgthn annecikk_ Zeynepahmett Gulsumhalil Aysn6767 Pinkyellow Mina01 Kizlar başka doktora geldim iyiki gelmişim. “Yatislik bir durumun yok sancin yok acilman yok plesenta gayet güzel suyun cok iyi yorgunluktan olmuş dinlen geçer ” dedi doktor çok şükür 🥰🥰
Mina01 Deletedmom95 iyi olmus canim bostan yere hastanede yatmadigin yorulunca oluyor öyle 😊 bu genişler anneleri ara ara korkutuyor 🤣
Gulsumhalil Deletedmom95 çok şükür canım çok geçmiş olsun dinlen kendine iyi bak inşallah az kaldı bakalım sağlıcakla gelsin bebeklerimiz 😍
ikizannesi2985 Deletedmom95 sancı çıksa bile durdurmak için ilaçlar serumlar var. Allah ın izniyle olmaz bir şey☺️
Deletedmom95 MehZey bebekte bende çok iyiyiz canim. Herşey gayet yolunda erken doğum riskin falan yok yatislik bir durumda söz konusu değil dedi doktor 🥰
MehZey Deletedmom95 iyi iyi bu güzel yorulunca da karın çok sertleşiyor ben 28 oldum bugün bazen o kadar gergin oluyor ki nefes almakta güçlük çekiyorum bol bol dinlen 😊🥰