bejanne00 canım onun doğru okunuşu Almıla i ile değil kızıl elma demek. Atsız’ın kitabında geçiyor Ötükenin en güzel kızı imiş.Kızımız olursa eşim de çok istiyor ilk bebeğimizi önce kız sanıyorduk hep Almıla diye seslendik erkek olduğunu öğrenince değiştirdik tabi 🙂