bus91 ilk zamanlarda bende de öyle olmuştu benim yaz aylarına denk gelmişti bide sana tavsiyem yanıyor diye çok soğuk tutma havalar soğumaya başlıyor üşütürsün yoksa ben çorapsız terliksiz gezdim evin içinde sürekli ayağımı yıkadım hatta ayaklarımı duvara diktiğim zamanlar bile olmuştu 🤭