Yagmur2 merhaba ben de daha 10 gün önce aynı durumu yaşadım 10+2 de gittim 8+4 te kaldığını öğrendim bebeğimin ve kürtaj oldum. Bir daha bunu yaşamaktan kokruyorum dedim doktoruma, o da diyor ki olacaksa böyle olsun kaç kişiye ölü doğum yaptırdım hiç canını sıkma. Öyle yapmaya çalışıyorum ben de. Kürtajdan korkmayın kolay bir işlem ve bir şey duymuyorsunuz. Siz daha çok geriye kalan hayal kırıklığına bakın. İnanın o ne zaman geçecek ben de bilmiyorum. Ama geçiyormuş. Tüm anneler öyle diyor.çok geçmiş olsun bu arada