Merhabalar, ben 7+0 haftalık gebeyim. 2 can demir hayat sigortasını yaptırmayı düşünüyorum. Florence Nigtingale Kadıköy bana çok yakın. Florence Nightingale Ataşehir’de uzak sayılmaz.
Aranıza bu hastahanelerden birine giden var mı? Hangi doktora gidiyorsunuz? Doktorunuz ve hastahanenizden memnun musunuz? Benimle tecrübelerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum. Sigorta yapmadan önce fikirlerinizi öğrenmek istedim ❤️🥰