Kızlar 33 haftalık gebeyim. 31 haftalıkken doktor kontrolümde bebeğimin kilosu 2,067 ydi. Şu an doktordan çıktım ve bebeğim şu an 2,961 kg. Gelişimi 36 haftalık görünüyor. Doktor 4,500 kilo üstü doğar ddi. Çok yemek yiyrn biri değilim. Kendimde 13 kilo aldım hamile kaldığım andan itibaren. Bu fazla kilo erken doğum sebebi midir? Normal istiyordum ama sanırım sezeryan olucam.