Merhaba Kızlar ❤️🥰
bizim bugün doktor kontrolümüz vardı ve 3 kasım salı gününe randevü aldık bir gün öncesinden hastanede yatıp muayane olmam gerekiyormuş, hem korku hem heyecan bende tavan yapmış durumda çok az kaldı son 2 hafta kavuşmamıza 🥰 sizler nasılsınız aldınız mı sezeryan tarihi ☺️ Önerebileceginiz şeyler varsa tavsiye alırım