dgulsah havalar hafif soğudugu için portbebe iyi oluyor cnm ama bana sorarsan ikiside kullanışlı değil nasıl dersen portbebe ben 2 aylıga kadar zor kullandım oda 3 4 defa bebek kilo aldıkca agırlasıyır kullanmıyorsun ana kucagı da biraz uzadıgı zaman felan kullanmıyorsun bebeğim 7 ay olacak neredeyse 3 4 aydır kullanamıyorum alıyorsan da birini al yazık verilen paraya