Eminesevgi aynen bende öyle hiç sezeryan istemedim ki yurt dışında yaşıyorum burda mecburi olmadığı müddetçe asla sezeryan yapmazlar normal çok istemiştim ama olmadı doktorum da kızdı ters doğuramazsın ilk doğum olduğu için bebeğin ölebilir demişti bende dedim gibi önemli olan sağlıklı olması dedim ve öyle sezeryan oldu artık toparlaması biraz zor oldu ama çocuğunu kucağına alınca herşeyi unutuyorsun zamanla. Şimdi 9 haftalık hamileyim yine bakalım inş bu kez herşey yolunda giderse normal istiyorum 🙏🏻