Hasretim_ bende ilk klomen-femara çatlatma iğnesi kullanıldı bir kaç ay onunla olmayınca aşılamaya geçildi. Aşılamam özelde oldu ilk rahim filmi çekildim eşim sperm testi verdi sonra adetin 2.-3. günü gittim ilaçlar başlandı yumurtalar 19-20mm olunca çatlatma iğnesi vuruldum. 20 saat sonra aşılama yapıldı sonrasında progestan kullandım. Ama tutmadı 3 kez yaptırdım. 1 tane de tüp bebek doktorum yaptı aşılama onda da aynı işlemler vardı fakat bide rapor çıkardılar sonra işlemlerim gerçekleşti. İşlem 5 dakika bile sürmüyor alttan muayene de ne hissediyorsan onda da onu hissediyorsun. 2-3 kere deneme de aşılama tutmazsa tüp bebeğe yönlendiriliyorsun