Alara95 Haftalığım. Bugün ikili tarama ultrasonumuz çok şükür iyi geçti. Kontrolün sona doğru doktora sordum: cinsiyeti görebiliyor musunuz? Görüntüyü büyüttü ve: muhtemelen, hatta büyük olasılıkla kız dedi. Bize de gösterdi: organı aşağıya doğru olduğu için klitoris oluyor. Yukarıya doğru olsaydı penis, erkek olurdu. Böyle bir duruma aranızda rastlanan var mı? Kesin öyle mi çıktı? Kendimi nedense erkeğe hazırlamıştım.
neslihan0558 Benimde 11 haftalıkken ikili tarama testinde erkeğe benzettiğini söylemişti doktor 20. Haftadayım hala erkek 🙂