Kızlarrr bugüne kadar hiç bişeyim yoktu. Hamile olduğumu bile anlamıyordum. (Belkide kendi kendime nazar değdirdim 🥺😅) 11-12. Haftalarda mide bulantısı halsizlik hala yaşayanlar varmı? Normalde bu hftalarda bitmesi gerekiyor, bildiğiniz benimki yeni başladı gibi. Her yediğim afedersiniz ağzıma geri geliyo zor tutuyorum kendimi, hıçkırık gibi oluyorum dün yedklerimin tadı kokusu ara ara böyle geliyo ağzıma.. bu sefer iştahımda olmuyor .. mide üşütmesi , reflü falan olabilir mi. Yaşayan varmı aranızda bu haftalar böyle sıkıntıları ?