Hilalylmz58 1 - IMG-20201020-WA0010.jpeg image/jpeg(0.42MB) Kızlar bu avilasyon testi ile yaptığım test sizce varımdır adet olamama 3gun var cuma günü regl olmam lazm
Cigdm Hilalylmz58 canım ovulasyonda yumurtlama zamanı kadar koyuysa gebeliktesti de silikte olsa çıkar bı gebeliktesti yap anlarsın idrara geçmezse ovulasyon twmestindede çıkmıyor gebelik
Hilalylmz58 Bellazarea cnm yüklemeyi beceremedim bitrlu ikinci çizgi çok silikti sonra bu sabah normal test yaptım negatif ti ama bende var diye direttim kendimi nedense cnku kachunudr kadiklrima Bi sizi. Griyrdu bugün kan verdim. Sonc pozitif
misraerol Foto varmı bakayım cunku bende dun ogrendim. Ovulasyon testi ile ve peşine genelik testi yaptım pozitif
2cocuk1kediannesi Ben o şekilde öğrendim. 6 gün kala erken test yapmıştım çıkmamıştı. İlk gebeliğim değil deneyimliyim o yüzden. Bir şeyler olduğunu fark ettim, bende adete 3 gün kala ovülasyon yaptım çift çizgi çıkmıştı gayet net.