Hasretim_ canım öncelikle bu zorlu yolda sana sabır diliyorum.. ilk olarak adetin 3. Günü kontrole gidiyorsun doktor ona höre iğne veriyor yumurta geliştirici. Bu iğneyi 10 gün falan kullanıyorsun bu on gün içinde yumurtan büyüyor mu diye kontrole gidiyorsun herşey yolunda ilerlerse çatlatma iğnesi yapılıyorsun ve 36 saat sonra yumurtan toplanıyor. (Anestezi ile yapılan bir işlem 25-30 dakka sürüyor) sen yumurta toplama işlemmdeyken eşinden sperm alınıyor ve bunlar döllendiliyor. Daha sonra embriyonun gelişim durumuna göre gün gün sana bilgi veriliyor.( Benimki 5. Gün embriyosu. Bazılarına 3. Gün embriyosu transfer ediliyor.) embriyolar iyi geliimişse ve sana dondurulmadan transfer edilecekse transferin gerçekleşiyor. Ama rahim dinlendirmesi önerdiyse doktorun embriyolar donduruluyor. Bir ay sonra transfer ediliyor. Transfer işleminde ayık oluyorsun 5 dakikalık bir işlem. İşlemden sonra günlük hayatına devam ediyorsun ama daha dikkatli olarak. Mesela merdivenlerden yavaş inip çıkıyorsun,oturup kalkarken yavaş ve dikkatli oluyorsun,ağır kaldırmıyorsun ve ağır iş yapmıyorsun, doktorum bana elektrikli süpürge işe ev süpürmemi de yasaklamıştı ilk üç ay. 12 gün sonra kan testi veriyorsun sonuca göre yoluna devam ediyorsun. Rabbim gönlüne göre versin canım 😘