Zeynep12300 benim başına geldi. 3 tane kist var denildi. 18 haftada. Perinatoloji uzmanı 3 tane olduğu için amniyosentez onerdi. Ancak düşük riski olduğu için yaptırmadım. Nift testi yaptrdim.bugun sonuç geldi temiz bir sıkıntı.yok çok şükür. Detaylı ultrasyonda başka bir anomali görünmuyorsa korkmaya gerek yok demişti doktorum.