Ataekim 39 haftadayım şimdi doktordan geldim nisanım geldi . Sancımi evimde karşılamak istedim. Bebegin başı kanala inmiş her an doğuma gidebilirim . Dua edin bana kızlar. 🤗💓💛
Sureyya_ Ataekim bende şuan hastaneye gidiyorum sende benim için dua et lütfen Bi an önce sağlıkla kavuşalım
deryaayucee Ataekim Evet biraz ürkütüyor tabi ama doğal olanı da o olduğu için ben kendimi korkutmamaya çalışıyorum. Sonuçta sezaryen de ameliyat o da riskli.
Zynbgvn Allah hayırlı kopkolay doğum nasip etsin sağlıkla afiyetle. Bende 39+4 üm bekliyorum .. sende bizlere dua et insallah