Mehtapakgl Rima6830 ben kullanıyorum canım. İyiki almışım diyorum. Baybjem marka. U gibi bir tarafını bacak arama bir tarafını belime getirip yaslanıyorum çok rahat ediyorum uyurken gece.
Simirna35 Rima6830 bende 3 aydır kullanıyorum çok rahat ettim, benim sürekli yatmamda gerekli olduğu için bel sırt ağrım çok olmadı iliz bebek beklememe rağmen, https://ty.gl/h7tunimz bu şekilde aldım benim işime çok yarıyor
Demiralpmoms bsra2626 nasıl bsey canım görseli var mı? Bnde almayı düşünüyorum internetten çok guvenemedım e bebekte varsa bakayım
EsraUmt https://www.e-bebek.com/baby-mom-cok-fonksiyonlu-hamile-destek-yastigi-p-byp-1453/ https://www.e-bebek.com/babyjem-hamile-diz-yastigi-p-bje-577/ Ben bu ikisini aldım çok rahat ettim
bsra2626 Demiralpmoms https://imgyukle.com/i/IrXkyP ben indirimden 60-70 lira arasında bir fiyata almistim canim kullanıyorum genis ic hacmi memnunum
bsra2626 Demiralpmoms https://imgyukle.com/i/IrXitS digerinde sanirim yanlis yuklemisim bunu dedigim sekilde indirimden almistim canim cok memnunum
Hashasim2020 Ebebekten almıştım kimin aklına geldiyse ondan Allah razı olsun 4-5 aydır bunda yatıyorum başka bir yastıkta asla rahat edemiyorum
Hashasim2020 Alacaksan ebebekten al trendyoldakilrtin kumaşı naylon gibiymiş terletiyormuş ebebekteki tamamen pamuklu benimki büyük U harfi şeklinde olanlardan üzerinde de bulut gökkuşağı desenleri falan var
Gul32 Ben de U şeklinde olandan aldım. Karnım büyüdükçe sırt ağrım arttı ve geceleri sağdan sola dönemeyecek hale geldigimde çok faydasını gördüm. Hem karnı hem sirti-beli destekliyor
Simirna35 Rima6830 teşekkür ederim canım herkes bebeklerini sağlıkla vaktinde kucağına alsın inşallah 🥰