Merhaba anneler, anne adayları… Doktorum bana Regenesis max verdi. Fakat ben hap yutamıyorum muhtemelen psikolojik olarak… herşeyi denedim ama olmuyor. Genelde kırarak içiyorum hapları. Fakat bu hapın içindeki sıvının tadı iğrenç içemedim 😔 Sizin kullandığınız vitaminler neler?