dilara10 Kızlar bir bebek 32. Haftasında hep uyur mu Allah aşkına? Dürtmesem varlıgını hissetmiyorum bile..😢 o da tekme şeklinde değil dönüyor vs öyle hissediyorum.. normal mi acaba??
ZuleyhaG dilara10 canımm benimde öyleydi o haftalarda hatta korktum hastaneye gittim gece kontrolü yapıldı bişey çıkmadı çok şükür anket oluşturdum uygulamada o haftadaki herkeste aynı şey olmuş sıkıntı etme yani bir kaç güne düzelir insallah
Durukusunannesi dilara10 kuzum benim de 30.haftada öyle oldu 32 de tekrar başladı hareketlenmeye uyuyorlar galiba ☺️
Neslihan1903 dilara10 belki saçma ama erkek bebeklerin çok hareket etmeyi sevmediği söylemişti annem benim bebek daha minnak 13+4 10. Haftalarda falan anne ultrasonda çok oynuyor dedim kesin kızdır dedi 😂 ikili teste %80 kız dedi perinatolog 😂
Gamzeliii77 ZuleyhaG benim bebegimde erkek 27.haftama girdim iki gündür hareketleri yavaş sizdede olmusmuydu
ecembugra53 Neslihan1903 canım genelleme yapma 😂😂 benim ki basından beri oynak Doğum geldi halen aybı 😂😂 karnım park alanı fok balığı gibi hemde erkek 😂😂 her bebek farklıdır
ecembugra53 Neslihan1903 hahaaa😂😂 bazı bebekler cok farklı bence genetik benim ki aynı babasına benziyor
dilara10 @Durukusunannesi benim 30’da hereketliydi canım bu hafta oynamasam göbeğimle tık yok. Bende endişelendim suyu mu azaldı bişey mi oldu falan diye😢
ZuleyhaG Gamzeliii77 ben 32 haftada yasamıstım bunu sadece ama aynı şeydir bence korkulacak birşey yoktur .