Haticerdogann 8+3 hamileyim kasıklarım ve kuyruk sokumu olan belim çok ağrıyo normal mi bazen korkuyorum
iremsenturk_16 Haticerdogann benimde oluyor öyle ağrılarım kuzum doktorum olabileceğini söyledi dayanılmayacak kadar çok olursa sorum olduğunu söyledi kafaya çok takınca psikolojik olarak dahada ağrıdığını sanıyor insan o yüzden kötü düşünme ☺️
Haticerdogann iremsenturk_16 yattığım zaman sorun yokta çalışıyorum masa başında oturdukca ağrıyo yuruyunce geçiyo mahvetti beni valla 😢