sehrengiz_8 şubat ayında da kürtaj oldum bebeğim gelişmemişti 9haftalıkken 6haftalıkta kalmış kürtaja aldılar hemen . 2ay korundum tekrar hemen hamile kaldım oda kendiliğinden 5.haftada düştü daha doktora gidemeden. 2.düşüğümün sebebi belli değil doktor belki rahmin kendini toparlamamş olabilir hemen hamile kalmışsn dedi. Genetik testler falan yapıldı hepsi temiz 5ay oldu doktor korunmayı bırak dedi ama 2aydır deniyoruz bu sefer de olmuyor . Allahın vardır bi zamanı diyorum 🙏 siz nedendüşük yapmıştnz acaba bişey demişlermiydi