EzonunAnnesi Kızlar nasıl gidiyor hamileliginiz, Gobegim surekli buz gibi sizinde öylemi :) Bu hafta göbegimin alt kismi çok agriyor sizlerde yasiyormusunuz? 🙏🙏
Hilal34 EzonunAnnesi benim erken doğum riskim var yatıyorum hep 😞 onun dışında bebek hep aşağıda yeni yeni göbek deliğimin oralara doğru geliyor arada sizde durum nasıl ?
Deri EzonunAnnesi benimde alt göbeğim ağrıyor, bazı günler çok his ediyorum bazi günlerde çok çok az, bulantım yok aşermem yok, yan dönemiyorım fazla ağrım ve gazım çok. Varda var😁 yinede herşeye bin iükür💞
prensesim35 EzonunAnnesi bnmde yeni bi hafta yukarıda hissediyorum ağrılarım hep vardı oğlum var 1.5 yaşında onun peşinden koşmaktan sanırım ve göbeğim erken çıktı ilkine göre
Hilal34 EzonunAnnesi oturmakta zorluk çekiyorum. Hep uzanmak zorundayım aşağıda olduğu için 😕seninde öyle mi?
Alps Hilal34 gecmis olsun insallah vaktinde saglikla hayirlisiyla gelir bebegin. Neden erken dogum riskin var?
Alps @EzonunAnnesi @Hilal34 benimde hep buz gibi ve gobegim asagida 😆 ters pozisyonda oldugu icin alt.gobegimde hissediyorum tekmeleri baska yerde hissedemedim henuz 😆
Hilal34 Alps bir buçuk yaşında oğlum var ister istemez kucaklıyorsun koşturuyorsun üstüne birde ev işi felan olunca yordum kendimi 😀
ilseng 24+3 oldum benimde hep aşağıda. 2 gündür hareketlerimiz biraz güçsüz gibi bende hasta oldum inşalllah normale döneriz 🥰
Deri EzonunAnnesi bizim bugün akşam 6 da ramdevumuz var inşaallah iyi geçer herşey 3 kayıbım var her randevuda korkuyoz vallah
Deri ilseng canım geldik randevudan kötü geçdi yarın akşam tekrar gitmemiz lazım bebeğim kolarını ellerini hiç oynatmadı ayak kafa hepsi oynuyor ama kol el hiç :(