ESMAARAS benim 13 cnm . İlk gebeliğim erken doğum oldu hastanede yatarken doktorlar 3 saatte bir gelip el dopleri ile dinliyordu. O zaman çok hoşuma gitmişti ama internette bak Arada kalp atışı duyulmadığı anlar oluyormus o zaman çok korkarız sanırım