Gd1992 Kızlar dun kontrole gttim 32. Haftadayımm bebegm kafası asagıda dedi yanı normale musaıt dedi donmezse sayet bu haftalardardan snra doner mı sizce normal dogm ıstıyorm tabı yine allah bılır .
sibell777 Gd1992 inşallah dönmez canım ya ama biraz yavaş yavaş hareketlerde bulun kendni çok yormaki sonuçta onlar bi svının içinde ordan oraya atıyorlar kendilerini terse döneblir sen dikkatli ol
esloka Gd1992 34 de bana donmuş kafası aşağıda ama yeri var daha takla atar dedi 32 sizin için erken 38 e kadar yolu var onmuş ama pozisyon da değiştirebilir pozitif dusun
Beyza_nazz Benimde 32+5 bebeğim hala dönmemiş yukarıda kafası döner mi acaba doktor şuan için sezeryan görünüyor dedi