Ben 32. Haftamda doktordan çalışamaz raporu alıp iş yerime verdim yani doğum iznime çıktım. Ve bu süreçte ben o kağıdı verdikten sonra doğurana kadar hiç ücret alamıyor muyum? Ve yüklü bir para yatıyor devletten onu ne zaman alacağım ? Bi sorum daha olacak doğum yaptıktan sonra kaç ay ücretli izinim oluyor