Emine_66 benim doktorum 32. haftadan sonra normal bir durum dedi plasenta yaşlanması için. beklenen bir şeymiş yani. tabi böyle bir durumda haftalık kontrole gitmeniz gerekiyor. bebek kilo almamışsa mesela bir haftada doğumu gerçekleştiriyorlar. benim doktorumun dediği bunlar. senin haftan iyi bence stres yapma canım.