Gzdeulukuzey123-- Burda çok sordum ama sonun da öğrendim Rabbime şükürler olsun kızımız oluyor çok istemistik rüyam çıktı bir oğlumuz var bı kızımız olcak çok şükür rabbim isteyen herkese versin ins 🤲
2artiikizannesi Gzdeulukuzey123-- amin canım allah herkesin gönlüne göre versin benimde bir oğlum var kiizm olsun diye çok dualar etmiştim rabbim ikinci evladımı kız nasip etti kız evlat çok farklı ya şimdi 4 yaşında çok tatlı çok güzel bir kızım var bahtı güzel olsun seninde gözün aydın seni çok iyi anlıyorum 😊
kubmes3 Gzdeulukuzey123-- gözünüz aydın hayırlı olsun🥰 benim de ilk hamileliğim ilk çocuğum kız olsun istiyorum rüyalarıma kadar kız diye giriyor birkaç gün sonra cinsiyet öğrenmeye gideceğiz bakalım doktordan ne duyacağım😊
tugcee5 Benimde oğlum var 3.5 yaşında 11 haftalık hamileyim umarım benimde kızım olur 🥰🥰 sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 🎈💖
Aslihanilhan kubmes3 bende öyle ya . Daha 8 haftalığım öğrenmeme var fakat. Bende kız isityorum tabi sağlıklı hayırlı evlat olsunlar da . İnşallah kızımız olur ☺️
Gzdeulukuzey123-- Esmdrml 16 haftalıkken doktor erkeğe benziyor dedi ama ayrıntılı da kız olduğunu ogrendim 21 haftalık
kubmes3 Aslihanilhan hayırlısı ve sağlıklısı olsun ama inşallah gönlümüzdeki olur🙈 cinsiyet öğrenme haftaları yaklaştıkça çok heyecanlanırsın ben de öyle oldu şu an 14. Haftanın içindeyiz her doktora gittikçe kalbim nasıl atıyor kapısının önünde😊