Aylinizm
canım Allahım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Bende 1 sene önce kimyasal gebelik yaşamıştım. Şimdi testte öğrenir öğrenmez ertesi günü eşimle gittik kandada gebelik çktı. Tabi daha kese bile gözükmüyor, yer arıyor kendine dedi doktor ultrasonda. Önlem amaçlı progestan hap verdi. Coraspirin hap verdi. Haftada 1 kalçadan iğne verdi. Ve hergün göbekten iğne verdi. Bütün önlemleri aldı başında çok şükür. Şimdi 12. Haftadayız ☺️