Şekerim var diyet yüzünden ve artı kusma yüzünden 7 kilo verdim.hala kusuyorum,her yemekten sonra bebek mideme baskı yaptıgı için fazlasını atıyor midem.doğum öncesi kilomdan 7 kilo eksiğim iki hafta sonra doğumum var😊bebek 35.haftada 2900 kg.biz şanslı kesimiz sanırım.bebek sağlıklıysa hiç sorun olmuyormuş doktorum söyledi,gelişimi iyi cok sükür.doğumdan sonra da bir 10 kg versem hiç zorlanmadan evlendiğim kiloma döneceğim sanırım😃😃