Ebruozyolcu 14+3 hamileyim karnımda bi ağrı var bi sancı anlamadım hiç geçmiyor ne gece rahat uyuyabiliyorum ne gündüz rahat uzana biliyorum karantinadayız cuma günü kntrolüm vardı Ama gidemicem göremicem bebeğim iyidir demi kızlar 😔