Klomen tedavisi icin reglinin kaçıncı günü gidiyorduk 2-4 muydu ? Bilen varmi
elfgztkk ben 3. Günü gitmiştim öyle çağırmıştı doktorum
elfgztkk 3.gunu çağırmıştı
esraizmirli teşekkürler unuttum sorayım dedim 🙈