Eftelyaaceco Dün çok fazla sancım vardı ve oturamicak kadar baskı yapiyodu bebek sanki assaya kayiyomus gibi bugün karnım sürekli sert ve arada sancı giriyo yine aynı şekil baskı yapiyo bebek assaya bide açılma hissi var sanki adet olduğunda da açılma oluyoya o hissi yaşıyorum 😱😅
busravolkan Bende de sancı oluyordu dün gece ve bebeğim kendini sanki aşağıya itiyor gibiydi. Bugün şansıma randevum vardı, biraz sancım çıktı. Ama doktorum olabileceğini söyledi, bebek kanala yerleşiyor da olabilir, sıklaşıyorsa hastaneye gel, dedi 😅