Cerence Ve nst ye ne kadar sık aralıklarla girmek gerekiyor. Doktor kontrolu ne sıklıkla oluyor arkadaşlar
sinber Cerence 32-1 de gittim be ilk nstye girdim artık haftalık olarak gideceğim ve nstye de gireceğim
Edizinannesii Cerence 30. hafta sonu gittim 3 hafta arayla gel dedi 33 sonunda gidicem bide 36 sonu 37 başında gidicem 33. sonunda gittiğimde nst ye başlıyoruz 37. de de cati muayenesi 🤦♀️
Beyzabyk Cerence 31+1 33+1 de gittim 35+1 de tekrar gidicem ve nstye giricem genelde nstye 35den itibaren başlıyor doktorlar
cico-20 Cerence 34 ten sonra 2 haftada bır, 36 dan sonra haftada bır gıdıyorum. 40 dan sonra da 3 gune bır gıdıcekmısım
esrAlp Cerence 32 de gittim geçen hafta 33 hafta bu hafta kontrole gittim ikisinde de nst ye girdim bana üç hafta sonra gel dedi 36 da ben kabul etmedim😅haftaya pas geçip sonra yine haftada bir gidicem
kubra2608 Cerence 31 haftalıkken gitmiştim nsteye aldı sıkıntın olmazsa 20 gün sonra gel dedi ama 15 güne 1 düşürür ondan sonra
theAna Cerence bizim takip paketimiz var o yüzden olabilir bilmiyorum. Sancım falan da yok aslında kalbine bakıyor herhalde. Ikisi de önemli şeyler tabi sancın falan çıkarsa anlaşılıyor