Kupecicegi_38 Kızlar 5 haftalık hamileyim. 8 gündür kahverengi leke geliyor doktor yerleşme kanaması dedi ilaç yazdı ama leke de hiç bir azalma yok. Sizde de bole sıkıntı oldu mu?
Albiina05 Kupecicegi_38 benim oldu ama uzun sürmedi progestan kullandım ve proluton depot iğne yaptırdım haftalık. Ama benim düşük riskim vardı.
Albiina05 Kupecicegi_38 canım ben kendim teklif ettim doktora. Bir arkadaşım kullanmıştı. Doktor da olur iyi gelir vuralım dedi. Bir de sürekli yatman lazım, ağır kaldırma, iş vs. Yapma benim mecburen yemeği bile eşim yapıyor.