Anne18
benimde karnım kaşınırdı hiç çatlak kremi alıp sürmedim bişey yapmadım karnım ufaktı çatlamaz diye düşünüp. Sonra karnım büyüdü kaşınma yine oluyodu ama çatlağım olmucak herhalde diye seviniyodum bide.. sonra bir çatladı bi gece de mi çatlamış nolmuş anlamadım aynadan karnıma bakınca şok oldum. Hamileliğin 3.ayından itibaren çatlaklar daha oluşamadan kullanmak gerekiyomuş malesef çatladıktan sonra taa 7.ayımda çatlak kremi aldım bi işe yaramaz bu saatten sonra