Kupecicegi_38 Kızlar 5 hafta 4 günlük hamileyim. 8 gündür leke geliyor doktor yerlesme kanamasi dedi ama ilaç kullanmama rağmen hiç azalma yok. Sizin basinizdanda bole bisey gecti mi
ferhunde Kupecicegi_38 2gun gelmisti bende de sonrasinda kesildi.yinede tekrar doktora gorunseniz iyi olur.muhtemelen uerlesme kanamasidir koyu kirmizi ve pembe olmadigi surece.kan sknti yoktur
rabia34-44 Bende 5+4 hamileyim 2 gündür aynı sorun bende de var çok tedirginim henüz doktora gitmedim inşallah bir sorun yoktur
Kupecicegi_38 rabia34-44 insallah canim ultrasonla bakiyor doktor kanama yogun mu degil mi diye. Sağlıkla kucagimiza alırız insallah
ferhunde Kupecicegi_38 adet kanamasi gibi ilmadigi surece bir sknti olmaz demisti bana o zaman doktorum.icini ferah tut sen yinede kotu bisey yoktur