Kızlar rüyamda doktora bebeğimi görmeye gittim. Doktor erkek bebeğim olacağını ve ismini Cüneyt koymamı söyledi. (Bu arada henüz cinsiyet bilmiyorum) 11+1) sabah eşime anlattım cüneyt benim bebekken vefat eden abimin ismi dedi. Biliyordum bi abisi olduğunu ama isminin Cüneyt olduğunu bilmiyordum. Çok etkilendim. Kayınvalideme anlattım o da çok şaşırdı ama koymam gerektiğine getirdi konuyu üstükapalı.. bi anlamı var mıdır?