Beyza070707 açık söyleyim koymazdım. benim eşim dedemin adı Ali koyar mısın diye sordu tanımıyorum eşim küçükken vefat etmiş kabul ettim zaten severdim de Ali ismini. Ama bana bıraktığı için koydum eğer inatlaşsaydı kabul etmezdim. İkinizin de istediği bir isim olmalı. Çok diretirse kulağına okuturum kimliğe yazdırmam de en fazla. O diretiyorsa sen de diret senin de çocuğun, senin de isim seçme hakkın var.