MerveDou Merhaba 29 haftalık hamileyim. 4,5 gündür ellerim de uyuşma oluyo ve uyuyamıyorum artık o kadar rahatsız edici. Aynı durumda olan var mı acaba 🙄
Selinbulutcu MerveDou ben de 10haftalık hamileyim bana da oluyor özelliklere ayaklarıma. Doktora sordum ben. Tuzlu yediğin zaman olur tuzu bırak dedi
Mercan89 MerveDou 25 hafta lik hamileyim aynı sıkıntı Bend e de var hatta ellerimi hissetmiyorum ağırlık oluyor resmen
Betuluus MerveDou canım bende 29 haftalığım benim sadece yüzük parmaklarım oluyor hatta uyuşması geç gece yatırıyorum sabah kalkıyorum katlanmış olarak görüyorum sinirler çekiyor o parmaklarımı sanki iki parmağımıda ben açıyorum .. bugün doktora gittim kalsiyum eksikliğin var dedi. Normalde hap kullanıyorum ama onlar etki etmemiş bana suda eriyen kalsiyum ve magnezyum verdi inşallah işe yarar.
MerveDou Mercan89 yok kramp olmuyo bende tek sıkıntım ellerimi hissetmiyorum çok uyuşuk sürekli gece o yüzden uyuyamıyorum bende 😭
Busedoruk MerveDou benimde oyle gece sol.kolum cok uyusuyor sabah alarmi bile kapatamiyorum telefonu tutamiyorum aradada ayaklarima kramp.giriyor
melek87 Busedoruk benimde oleydi canim dedigin gibi telefonu elime alamazdim sifir tuzsuz olucak hersey az bile olsa hemen etkiliyo uyuşma oluyo parmaklarda falan benim öleydi yani ayaklardaki kramplar içinde doktorundan magnezyum iste gerçekten çok etkili faydasını görürsün canım
DidemDuman Magnezyum kullanınca biraz daha rahatlıyor insan bende 34 haftalığım bugün ellerim bayağı bi şiş Allah yardımcımız olsun