Prensesdeniz12 Adetine 4 gün kalıp çok adet ağrısı çeken ve hamile kalan var mı kızlar merak ettim de
Nazan123 Prensesdeniz12 bende aynı şeyi sorcakdim 🤭 sende hiç şeffaf akinti oldu mu peki bu günler de cnm
Huriyeolgn Prensesdeniz12 benım adet sancısı gıbıydı 2 gun kala lekelenmem geldı adet olucam sandım ama devamı gelmedi 5 gun gecıkınce de test yaptım pozıtıf 😅
Swlatmn Prensesdeniz12 selam canım ben varım o kadar çok adet sancısı çektim ki anlatamam hatta oldum olucam diyip 3 gün ped taktım ama bende bunun yanı sıra aşırı yorgunluk ve uyku hali vardı
Prensesdeniz12 Nazan123 yok benim olmadı benim belirtim şöyle belim ağrıyo kasığım ağrıyo ama rahime böyle inceden inceden vuruyor ama göğüs ağrısı falan yok akıntıda yok
Hilal1907 Nazan123 seffaf yumurta aki gibi olan yumurtlama zamani olur. Sut gibi beyaz olan normalde de olur ama gebelik varsa artar.
Hilal1907 Benim en net belirtim kasigimda bi noktada kaziniyor gibi sanci oluyordu ayni anda hizasinda belimde bir noktada agri oluyordu. İki gebelik yasadim ikisinde de ayni belirtiden anlamistim.
blueberyy00 Hilal1907 adetime bir hafta kaldı iki gündür sol kasığımda batma oluyor aynı anda belimde de oluyor ben klomen kullanıp çatlama iğnesi oldum iğnenin üzerinden 8 gün geçti adetime de bir hafta kaldı birde beyaz yogun akıntı başladı belirtimi acaba bunlar ya
sinembursa Prensesdeniz12 varya bende aynısı sandım çok kasıklarım ağrıyodu dedim oh tamam 3 gün kaldıyq gelcek bu ayda olmadı ama akıntımda olurdu hep olduda sonra günü geldi gelmedi bekledim akşama kadar içime kurt düştü bi kalktım test yaptım çift çizgi 😂 belirtiler aynı tatlım bekle gğn geçerse direk yap testini
sinembursa sinembursa ama bide benim anlama sebebim aşırı koku hassadiyetimdi sabah ilk uyandığımda direk evdeki kapalı kapaklı çöpün kokusunu almıştım eşim limon soymuş mesela ben 4 saat sonra eve geldim limonmu yedin dedim oha sende sabahtı o dedi düşün ordada anladım biraz zaten 😂
Prensesdeniz12 Kızlar böyle rahime baskı yapıyor sanki ağrı acaba gaz sancısı da olabilr mi bilen var mı
Hilal1907 blueberyy00 valla canim benim kasikla belimde ayni nokta agriyordu tutunmaya calisiyordur insallah canim var. Hareketsiz kalma ufak ufak yuruyusler yap rahimde kan dolasimi olsun. Gebelik baslayinca akinti da artar progestoron hormonu yukseldigi icin. Guzel haber aliriz insallah cnm senden. 💕
blueberyy00 Hilal1907 yaa inşallah valla umutluyum ama ister istemez insanın icinde hep bı kırıklık oluyor emin olamadığı için güzel haberlerle gelirim insallah