Yarim_Kilo_Kiyma Alfabeta Bizede geçen gün hastaneden bilgi alırken eşiniz zaten sancı odasında sizin ile birlikte olacak demişti 🙄
Alfabeta devaaa20 bende geçen gün esenler medipol için onu dediklerini gördüm megada farklı mı diye sormuştum. Kesin bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi acabaa??
Dileginbalbebegi Alfabeta esenler medipol sancı odasına kimseyi almıyorlarmış neymiş hijyen açısındanmış ! Devletten ne farkın kaldı acaba hey Allah ım ya
Alfabeta Dileginbalbebegi megayı bilen yok galiba 😂 saçma öyle olması ya neidiyim ki inşallah megada öyle değildir
Dileginbalbebegi minnakmina hayır bayanda olsa sancı odasının dış kapısında oluyor dedi gebe danışmanı daha bi hafta olmadı görüşeli öyle söylediler
Alfabeta Yarim_Kilo_Kiyma hahaha boşa çıktı sevinç 😂 ya kontrole gidince bende sorcam inşallahh alırlar çünkü sancı odaları tek kişilikmiş o yüzden eşi almamaları cok saçma olur
Yarim_Kilo_Kiyma Alfabeta 😁 orda birisi olabilir bence en zor zaman İnan’a tek başına nasıl başa çıksın
Bsraydin Eskiden almislardi bende…hem.es hem.annem..ama bu sene sordum anneye izin var kadin girebiliyor dediler. Ben de megaya gidiyorum
Alfabeta Yarim_Kilo_Kiyma ya bzıları hemşireler ebeler yardımcı oluyor diyor. Bazıları sadece anne diyor. Sadece anne olarak kısıtlamaları cok saçma tamam bir kişi olsun ama isteyenin annesi girsin isteyenin eşi. Benim nazım en çok eşime geçer ben en çok eşimin yanında o an rahat olabilirim. Umarım böyle saçma kuralları yoktur