Prenses23 Merhaba.. Günde 1 tane coraspin, 1 kez oksapar kullanıyorum. Oksaparı öğlen yapıyorum, coraspin gece içiyorum. İlacım bitmiş ve dün gece coraspin içmedim şimdi iğneden sonra içeceğim. Bir sorun olur mu 😒
babysevgi Prenses23 ikisi peşpeşe alınıcak ilaçlar değil ikiside yüksek riskli kanama riskini artırıcak ilaçlar bidahakine dıkkat edin doz atlamayın :/ ayrıca trombositlerinize ne sıklıkla bakılıyor ?
Sermec27 Prenses23 evet iğneden daha etkili o yüzden doguma 6 hafta kala kesiyorlar coraspini ben 1 günden bir sey olacagını sanmıyorum
Prenses23 babysevgi tamam teşekkürler. Bu sefer arayı daha da uzatmış oluyorum ama sorun olmaz inşAllah
babysevgi Prenses23 hayır olmaz peşpeşe almanız sorun yine de doktorunuzu bilgilendirin . Ama ikiside dediğim gibi yüksek riskli ilaçlar hastanelerde yoğn bakımlarda asla ikisi aynı anda verilmez. Anca ck sıkıntılı bi pıhtılaşmanz olucak ciddi kalp hastası olucaksnz o zmn verilebilir. O zmn bile tahliller yenilenir ondan snra gerek görülürse verilir
Sermec27 Prenses23 bu arada sorun olmaz dediğim dozu almadım dediniz ya yani bir gün almasanızda olur demek istedim zaten coraspinin etkisi bir hafta ama arkadasların dediği gibi art arda alırsanız sorun olabilir
Prenses23 babysevgi tamam canım çok teşekkür ederim. Ben baktırmadım trombositlere hiç 12 haftadır hamile kaldığımdan beri
babysevgi Prenses23 ama ayda bir kez en azından baktırmalısınız sonuclarınızı doktorunuza siz göndrmelisiniz ki kafanıza göre ilaç kullanmayın belki dozu düşürülcek belki artırılcak . Yani dr larımız tabiki de iyi ülkemizde ama kişi birazda kendinin dr u. Siz her ay gidin sağlık ocağında hemogram verin dr da bilincli olduğunuzu bilsin
Wonderwoman Wonderwoman bı kerede unutup ustuste 2 tane almıştım onuda sordum 1 defadan birşey olmaz.dedi
Prenses23 Wonderwoman ay çok şükür o zmaan yine aynı saatinde devam edeyim ben 😊 iğne vurcam zaten birazdan