ebru-33 Hastaneye göre değişir. Bazı özel hastanelerin sancı odası doğumhanenin içinde ayrı bi bölüm. Bazısında sancı odası doğumhaneden ayrı başka bi bölüm. Şuan kovid olduğundan bilemem sormanız lazım.
Ben doğumlarımda suyum gelende bi muayeneye gidip açıklığa baktırmıştım.Sonra eve dönüp çekmiştim.Suyum gelmeyenleri zaten evde çektim 3-5 dakkaya sıklaşınca hastaneye gitmiştim.Eşimle bir durabildiğim de oldu,duramadığım da.Bunları sorun, doğumhane yeri nerede nasıl görün.