Mlkko ben okuduğumu şükür algılıyorum çok ama yiyecekle olmuyo bu işler diyorum keşke sizde benim yazdığımı algılayabilseniz 🤷🏻♀️ olsaydı herkes sureye bakıp normal hurma yer veya diğer cennet hurmasını yer doktorlara ihtiyaç olmadan doğumlar yapardı zaten. doğum doğal bi süreç siz bildiğinizi söylemişsiniz ben de bildiğimi söylüyorum size eleştiri yapınca bildiğimi diyosunuz siz de benim yorumuma saygı duymalısınız 🙋🏻♀️