Bebis38 doktorum çok sıkıntı değil dedi zaten gebelik şekerim olduğu için yediklerime dikkat ettiğim halde bebişimiz bu şekilde yani yapacak birşeyin olmadığını söyledi normal doğum biraz sıkıntılı olabilir dedi sadece zaten benimde normal doğuma pek cesaretim yok her kan alınışında bayılan bir insanım çünkü bu şekilde devam ederse 38. Haftada sezeryanla alırız dedi fazla kilo almadan hakkımızda hayırlısı olsun 😊