Kuboo Mom81 Doktorunuz izin veriyorsa yapılır 5.5 atlık hamileyken 10 saat ve 13 saatlik 2 ayrı yolculuk yaptım
Gigy Mom81 doktoruna danış yine canım otobüsle mi kendi aracinla mi ,mola vererek gidilmesi gerektiğini duydum sarsıntı olmasın diye kaç aylık bir de
Aysn6767 Mom81 otobüs vs ise zor olabilir sıkıntı olabilir doktorunuza sorun,özel arac ile ise 2-3 saatte bir durarak 10 dk yürüyüş yapman iyi olur buda bana doktorun tavsiyesi idi🌸
Zeynepekr Mom81 doktorunuza danışmanız lazım bu konuda . Ben 20. haftada ve 34. haftamda doktorumun onayıyla uzun yolculuklar yapmıştım bir kaç saatte bir mola verip yürümüştüm
Seva_sevaaaa Gizmss arabayla kendim sürdüm bazen eşim 12 saat gittim geldim hatta ordada sürekli yolculuk yaptım. Ama önermiyorum başka birine böyle birşey dönüşümde sorunlar çıktı ama sonra düzeldi
Gizmss Seva_sevaaaa ablamın düğünü var 6saat uzaktalar.git gel benim de 12saat. 12+4teyim. Doktor kendi aracınsa arkada yat sarsılma dedi ama ilk söylediğimde yolculuk yapma demişti kafam karışık benim de😣
Seva_sevaaaa Gizmss gerçekten çıkılmaz durumdasınız ama haftanız ilerlemiş nerdeyse 3 ay bitmiş sayılır, ben gittiyimde 6 haftadaydım, bu aralar düğünlerde çok virüs bulaşıyor dikkatli olun kimseyle temas dans falan etmeyin maskenizi çıkarmayın lütfen🙏
Gizmss Seva_sevaaaa elimden geleni yapacağım inşallah sorun çıkmaz teşekkür ediyorum size de çok🙏🏻🙏🏻🌸